proti větru na skajkách

17.06.2010 11:25

Tak jsem byl zase dělat nějaká školení SKIKE , tentokráte opět na naší oblíbené trase z Dolní Kalné , přes Příčnici na konec Horní Kalné a zpátky. Vejlet je cca na hodinku a půl a má krásné sjezdy a výšlapy. Jede se po silnici v obci a pak po silničce v polích. Kdo chce , může si dát vložku na louce, ale teď byla louka mokrá a rozměklá tak jsem ji po chvilce opustil a jel poslušně po silnici.

Žáčci byli nadšení a měl jsem strach abyx to na sjezdu nepřepálili. Proto jsem vsunul slalomovou vložku zatáčení bez odšlapu a pak jsme již jen soupaž a vyjížděli mírné dolíčky a protisvahy domů.

Cesta super a nová zkušenost s protivětrem. Při jízdě na příčnici jsem najížděl zpátky k žáčkům a foukal protivítr kolem 10m/s (NW) rozjel jsem soupaž a snížil postoj i s výraznějším snížením horní poloviny těla. Protivítr mne již tolik nebrzdil a výjezd na jedné skajce se výrazně zlepšil.

Přesto po větru to bylo jinčí kafe.

Těším se na další kurz instruktorů, který bude nejspíš koncem srpna.

Tak pěkně jezděte a klidně popisujte u nás , v knize návštěv svoje jízdy a trasy.

ať žije skajkování

Mireček