Skiková zima

21.03.2014 09:47

Ptáte se proč jsem tak dlouho nenapsal žádný článek? Odpověď je jasná. Mám radši vlastní ježdění a když skončilo loňské jaro v červnu po deštích a záplavách, začalo se jezdit a opravdu tak krásný ježdění i učení různých lidiček nebralo konce. Dokonce i na vánoce jsem jezdil s kamarády 6 koleček kolem kopce při pouličním osvětlení.

No a pak začala skajková zima jak má být. Na běžky jsem nevyrazil, skůtr na stopu taky nevyjel ale kolečka SKIKů se nezastavila (dokonce jsem musel dvakrát opravovat duši).

Teď je již druhý jarní den a já mám naježděno co jindy za rok. V zimě jsem školil celkem dost uživatelů ale letos se zase budeme věnovat i instruktorům.

V příštím roce chystám výjezd za Otto Ederem do Arnraitu na odzkoušení novinek a prolongaci kvalifikace.

Takže jezděte a vůbec se věnujte raději pohybu na vzduchu, než vysedávání za počítačem.

Hezké jaro 2014 a hoodně lásky, která k jaru určitě patří.